close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

בדק בית בחדרה: חשיבות שכירת שירותי המומחים בתחום

מערכת שורשכד תשרי, תשפב30/09/2021

שירות בדק בית בחדרה מספק לרוכשי דירות הזדמנות לזהות בעיות מהותיות בבית לפני החתימה על חוזה הרכישה

תגיות:

שירות בדק בית בחדרה מספק לרוכשי דירות הזדמנות לזהות בעיות מהותיות בבית לפני החתימה על חוזה הרכישה. שירות זה חשוב מכיוון שהוא משמש כתנאי לחוזה שלכם מול המוכר. אם בתהליך בדיקת הבית מתגלים ליקויים משמעותיים, תוכלו לסגת מהצעת הרכישה שלכם.

הבעיות האפשריות של בתים עשויות להיות די חמורות אם הגילוי שלהן בזמן מאפשר לכם להתרחק מחוזה כה משמעותי. במצבים מסוימים, מתווכים כוללים סעיפי בדק בית בחוזים, כגון בחוזי מכירת דירות שנבנו לאחרונה. בבניית בית חדש בחדרה, בדק בית בחדרה בדרך כלל מכסה:

יסודות. בדיקת השטח לפני יציקת

הבטון, כי לאחר היציקה ניתן לתקן מעט מאוד ליקויים.

בדיקת קיר גבס לפני הקמתו. בדיקת המבנה והמכניקה של היסודות לפני הנחת קיר הגבס.

בדיקה מלאה. פרויקט שלם של בדק בית בחדרה שבנייתו הושלמה.=

אילו מאפייני שירות בדק בית בחדרה אתם מעוניינים להזמין?
שירותי בדק בית בחדרה משתנים בהתאם לדרישות בעלי הבתים, אבל חשוב לשכור שירותי חברה שיש לה ניסיון עשיר בתחום, עם צוותים מוכשרים שמבצעים בדיקות יסודיות. אנשי מקצוע מיומנים בתחום צריכים לבחון רכיבים ביתיים מסוימים ולאחר מכן להפיק דוח שמסקר את ממצאיהם.

הבדיקה האופיינית נמשכת שעתיים-שלוש, וכדאי שבעלי הבתים יהיו נוכחים בבדיקה על מנת לקבל הסברים ממקור ראשון על הממצאים ובמידת הצורך לשאול שאלות. וזה לא הכול. כל בעיה שנחשפת, תיראה הגיונית יותר כשרואים אותה באופן אישי, במקום להסתמך אך ורק על תמונות הצילום בדוח.

פירוט דוח בדק בית
דוח בדק בית בחדרה, או בכל מקום אחר בארץ, כולל:

  • כל בעיה שנוגעת לנושא בטיחותי, כולל פגם גדול או קל.
  • פריטים שדורשים החלפה ופריטים שיש לתקן או לטפל בהם.
  • פריטים שנכון לעכשיו מצבם טוב, אבל יש לבדוק אותם בתכיפות.

נציגי חברת בדק בית מדווחים לבעלי בתים גם על תחזוקה שוטפת שיש לבצע, מה שמתגלה כשירות יעיל מאוד אם אתם רוכשים דירה בפעם הראשונה. הדוח כולל רישום של כל הממצאים שהתגלו במהלך הבדיקה, והיא מספקת לרוכשים מושג כללי למה לצפות.

בדיקה חיצונית
צוות בדק בית בחדרה משלים בדיקה מלאה של החלק החיצוני של המבנה, כולל טיפוס למרחבי זחילה מתחת לבית ושימוש בסולם על מנת להגיע ולבדוק את הגג ופריטים אחרים. הצוות יבדוק אם יש ציפוי פגום או חסר, סדקים ומגע הדוק של האדמה עם תחתית הבית, מה שעלול לאפשר חדירת חרקים.

צוות הבדיקה יבדוק גם אם יש נזק ממשי מטרמיטים או מזיקים אחרים, ויודיע לבעלי הבית אילו בעיות הן קוסמטיות ואילו בעיות עלולות להיות חמורות יותר.אם יסודות הבית אינם נראים, וברוב המקרים הם אינם נראים, צוות בדק בית לא יוכל לבחון אותם ישירות, ועדיין, ניתן לבדוק עדויות משניות לבעיות ביסודות המבנה, כמו סדקים או צמיחת טחב.

מניעת סיכוני רטיבות
צוות בדק בית בחדרה יודיע לבעלי הבית על מיקום המבנה ברמה נמוכה יותר מהמותר, ונקודה זו חשובה למניעת חדירת מים לבית וגרימת נזק, עד למצב בו יהיה צורך לשנות את שיפוע החצר או להתקין מערכת ניקוז.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה